USP

USP Romania are plăcerea de a va invita în cadrul acestui eveniment, organizat în parteneriat cu Societatea Română de Pediatrie, la  sesiuni care abordează subiecte de interes privind contextul actual, în data de 24 mai: 

15:35-15:50 – Rolul electroliţilor în hidratarea corectă a organismului – Conf. Univ. Dr. Ginel Baciu 

15:50-16:05 – Cum să avem grijă de noi şi de pacienţii noştri în acest sezon? – Şef. lucr. Dr. Radu Diaconu 

USP, sub deviza „Health reinvented”, este o companie farmaceutică activă în piața de medicamente fără prescripție medicală, suplimente alimentare și dispozitive medicale.  

Fondată în SUA în 1992, compania îşi desfăşoară activitatea principală în Europa Centrală și de Est, fiind liderul pieței de Consumer Healthcare din Polonia, cu un portofoliu de 29 de branduri. 

USP a intrat pe piaţa farmaceutică din România la începutul anului 2021.   

USP Romania a adus pe piața locală branduri aflate în topul recomandărilor din regiune şi apreciate de consumatorii și profesioniștii din domeniul sănătății: 

Bloxivir® (inovaţie pe piaţa farmaceutică din România – spray împotrivavirusurilor care produc COVID-19, răceală şi gripă); 

Estabiom® (produs simbiotic cu vitamina D3, compoziție unică în România, adaptată grupei de vârstă cu rol în susținerea imunității copilului și refacerea echilibrului microbiotei); 

Herbitussin® (gamă de produse de origine elveţiană, inspirate din natură, cu efect calmant asupra gâtului și tusei); 

Pelavo® (marcă de suplimente alimentare care sprijină organismul copiilor în infecțiile respiratorii); 

Iskial® Junior (produse pe bază de DHA, ulei din ficat de rechin şi vitamina D3, pentru a susține imunitatea și buna funcționare a creierului și a vederii); 

Stoperol®Rehydro (produs electrolitic care respectă recomandările OMS privind rehidratarea organismului); 

Naturell® (portofoliu de suplimente alimentare de înaltă calitate, de origine suedeză, cu doze optime de vitamine, minerale şi ingrediente naturale pentru susţinerea sistemului imunitar). 

În anii următori, pe măsura lansării portofoliului de OTC-uri, extinderea portofoliului actual şi în alte arii terapeutice, precum și prin inovații constante ale brandurilor deja lansate, compania își propune să devină unul dintre liderii pieței de Consumer Healthcare din România 

Misiunea USP este să protejeze sănătatea oamenilor, îmbunătăţind calitatea vieţii consumatorilor cu produse de calitate, cu eficiență dovedită, adaptate nevoilor individuale specifice. 

USP! Health reinvented! 

Citeste mai mult

Bloxivir

Herbitussin

Stoperol

Contact

USP
Website:
Boxivir Herbitussin Kids

Stoperol Herbitussin